Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Περί "νοήματος"

Ο ρομαντισμός της τυχαιότητας δίνει κάποιες φορές νόημα σε όσα κατά βάθος ηθελημένα ζητάμε να δούμε ως νόημα στη ζωή μας. Ποτέ δεν υπήρχαν για μένα προσχεδιασμένες γραμμές, ποτέ δεν υπήρχε μια δύναμη που με έσπρωχνε κάπου. Και όταν βλέπω τα αποτυπώματά μου αναρωτιέμαι πόσο κοντά στο νόημα προχωρώ;

Μα έχω λύσει τον γρίφο του νοήματος για να μιλάω και για τον προορισμό μου δίπλα σ' αυτό; Ξέρω ότι το σχέδιο του προορισμού μου το ζωγραφίζω εγώ και το τερματίζω μονάχος, γιατί η επιτυχία αμφιβάλλω αν έχει τη χρήση που της αναλογεί στο κόσμο των ανθρώπων. Και αν όλα συμβαίνουν για κάποιο λόγο, για μένα απλά συμβαίνουν, γυμνά αρχικά και ύστερα ο "λόγος" ξεγελασμένος ντύνεται απ' το ένδυμα που θα θέλαμε να του φορέσουμε.

Αναρωτιέμαι γιατί μονολογώ περί νοημάτων; Γιατί βλέπω γύρω μου πόσο φθείρει τους ανθρώπους το ερώτημα ετούτο περί του νοήματος της ζωής ή μιας έστω στιγμής από αυτή. Και είναι το όχημα που ερήμην του πορεύεται χωρίς το φορτίο του νοήματος. Τι κοστίζει άραγε η φυγή από το όχημα αυτό; 

http://dinatomirmigi.blogspot.com

3 σχόλια:

  1. Τι νόημα έχουν όλα αυτά, τι τρέχω να προλάβω;
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Και αν όλα συμβαίνουν για κάποιο λόγο, για μένα απλά συμβαίνουν, γυμνά αρχικά και ύστερα ο "λόγος" ξεγελασμένος ντύνεται απ' το ένδυμα που θα θέλαμε να του φορέσουμε."

    Η πλάνη της κατώτερης διάνοιας που θέλει να γνωρίζει, μα πάντα η Γνώση της διαφεύγει και δεν το αντέχει...

    Πολύ δυνατά τα μηνύματα σου... και ο κόσμος αυτός θέλει να με πείσει ότι ΟΛΟΙ οι άνθρωποι είναι είτε σκλάβοι είτε κοιμισμένοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή