Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Καλό βράδυ..

Περνάνε γρήγορα οι μέρες, κάθε βράδυ κοιμάμαι με το όνειρο ότι αύριο θα ξυπνήσω πιο κοντά στα όνειρά μου. Ξυπνάω προσπαθώ να αγγίξω αυτό που ακόμα δεν είμαι σίγουρος αν είναι η συνέχεια του ονείρου μου και έτσι χάνω αυτή την απροσδιόριστη εικόνα μακριά. Μέρα με τη μέρα κάθε όνειρο με το άνοιγμα των ματιών μου παίζει το ίδιο παιχνίδι μαζί μου.. Και όσο προσπαθώ να ταξιδέψω για να μάθω, συνειδητοποιώ πόσο σοφή είναι η φύση.. Σοφός γίνεσαι χωρίς το ταξίδι, το ταξίδι είναι μέσα σου, μέσα σου είναι και το όνειρο.. 

 Έτσι έπαψα να ψάχνω να πιάσω το όνειρο κάθε φορά που άνοιγα τα μάτια μου, κάθε βράδυ ήμουν συντροφιά μαζί του όταν έκλεινα τα μάτια μου, μέσα μου ήταν αυτό που γύρευα τόσο καιρό..

Καληνύχτα μυρμηγκάκια..

http://www.youtube.com/watch?v=E2yT_PSyWuc

http://dinatomirmigi.blogspot.com

2 σχόλια:

  1. Μακάριοι οι ονειρεύοντες και οι πεισματικά την πραγματικότητα αναχαιτίζοντες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "το ταξίδι είναι μέσα σου"
    poso sofo ayto pou egrapses :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή